Dewegnaarjezelf Angel

 

Welkom op jouw eigen Angel pagina.

 

 

  • De eerstvolgende Webinar Sessie zal op de 4de woensdag van de volgende maand zijn. (m.u.v. de maand juli)
  • Denk eraan dat je zelf een afspraak inplant voor de Engelenhealing, als je pakket 3 hebt. Opsparen kan helaas niet, 1 sessie van 30 min. per maand is mogelijk.

————–

Dank je wel dat je een “Dewegnaarjezelf Angel” bent, je bent onderdeel van een groep Hoge Lichtwerkers met een hoger bewustzijn. Dit is niet altijd makkelijk, maar samen zijn we sterker. Mocht je vragen hebben over de pakketten of over bestanden, stuur dan even een mailtje of een berichtje. Liefs xxx Wendy’Ann. De weg naar jezelf.

Je hebt nu toegang tot meer pagina,s met belangrijke informatie voor jezelf. Deze kun je vinden onder het menu: ” Om te lezen” aan de rechterkant. Deze pagina zie je alleen als je een Dewegnaarjezelf Angel bent. Zoals b.v. de FotonEnergie pagina met uitleg over jouw proces waar je lichaam nu mee bezig is en nog veel meer informatie. Door dit te lezen verbindt je je automatisch aan de Hoge Energie en krijg je een healing.

Hier op deze pagina vindt je alle bestanden en video’s met technieken om mee te werken aan meer rust en kracht in Jezelf. Deze pagina zal maandelijks worden ge-update met informatie en bestanden.

Mocht je een consult willen afspreken, gebruik dan de code die je in je welkomstmail hebt ontvangen voor de 10% korting. Ook met het aanmelden van een workshop kun je die gebruiken.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Informatie over Mindfullness die je kunt beoefenen:

Mindfulness is wetenschappelijk onderzocht en het is bewezen dat het leidt naar een betere gezondheid, minder stress, minder boosheid en emotionele onbalans, een vergroting van empathie en vergevingsgezindheid en een hogere graad van tevredenheid in het leven. Door dagelijks een paar minuten deze training te oefenen zul je merken dat je rustiger, meer in harmonie en bewuster in het leven zal staan.

Dewegnaarjezelf werkt in de praktijk met de ervaren AATA-methode die de mogelijkheid geeft om mindfulness in het dagelijks drukke en actieve leven te integreren. lees verder


De AATA- methode zijn 4 basis stappen van de mindfulness training.

A: Anatomie.

Vindt een houding die je kracht en rust geeft en daardoor het overzicht in je leven. Je houding is erg belangrijk voor de mate waarin je je voelt. Probeer nu maar eens je schouders naar achteren te doen en merk eens op hoe je je voelt? Je rug recht en je voeten duidelijk op de grond. Dit is een houding die je zal helpen met meer kracht van binnenuit.

A: Ademhaling.

Onze aandacht is nodig op een bepaald onderwerp zodat het niet gaat dwalen. De ademhaling is zeer behulpzaam als anker voor het vasthouden van de aandacht, omdat we dit altijd gratis in ons bezit hebben, zolang we leven en waar we ook gaan in het leven.

Onze ademhaling kan duidelijk waargenomen worden in het gebied van de buik, opbollend en weer leeglopend als we in en uitademen.

Geef aandacht aan je buik terwijl je in en uitademt en probeer diepe, langzaam, snel of oppervlakkige bewegingen uit. Observeer op een neutrale manier deze ademhaling net zoals je naar de golven van de zee kijkt die aan land spoelen.

T: Tellen.

Als een steun voor het vasthouden van de aandacht op je ademhaling is het nuttig om te tellen. Beginnende bij 1 tot en met 10 bij iedere uit-ademhaling. Wanneer je bij 10 bent tel je weer terug naar 1 en wanneer je de tel kwijt raakt begin je gewoon weer bij 1 zonder oordeel.

Op een bepaald moment zal je het tellen niet meer nodig hebben om je aandacht bij je ademhaling te houden. Als dit lukt blijf dan bij het ademhalen. Probeer de ademhalingen langer te maken en dieper.

A: Afleiding.

Na enige tijd oefenen za je merken dat je je ademhaling niet meer zal observeren, maar dat je afgeleid wordt door andere zaken zoals: gedachten, emoties, geluiden, geuren etc.

Dit is heel natuurlijk, veroordeel jezelf hier dan niet om. Wat de afleiding ook is, het is niet het onderwerp van jouw training. Keer zonder dwang gewoon weer terug bij de oefening van het observeren van je ademhaling en begin weer te tellen.

 +++

 

In het begin zal deze training een constante wisseling zijn van observeren, tellen, afleiding en weer observeren. Maar als je dit dagelijks volhoudt zal je steeds minder afgeleid worden en zal je op een moment de afleiding gade kunnen slaan van een afstand voordat het doordringt. Op dat moment zal jouw aandachtspunt en mogelijkheid om te focussen een groter impact hebben in je dagelijks leven, je productiviteit, je gezondheid en jouw welzijn.

—–

Het Nu.

Het verleden is geweest en de toekomst is nog niet gearriveerd. Het enige wat je echt hebt is het Nu. Het leven is een lange reeks van momenten. Wanneer je gedachten afdwalen naar het verleden of naar de toekomst missen we de schatten van het heden. Wees volledig in het Nu en het moment, en het volgende moment en het volgende moment. Waar ben je nu?

Geduld.

Geduld is de kunst om de moed te hebben om alles aan te gaan wat oncomfortabel is. Om erbij te blijven en het te observeren zonder het te willen veranderen. Ga niet mee in je eerste impuls wanneer je rusteloosheid ervaart of boosheid, verveling of verdriet. Als je dit probeert te ontlopen, zal het heftiger terugkomen. Wees moedig en blijf bij dit gevoel en je zult merken dat het zich oplost. Een probleem kan zich alleen maar oplossen in de gedachtenwereld die het ervaart.

Liefdevol.

Wees liefdevol naar jezelf, zachtaardig, verzorgend en accepterend. Geef jezelf de tijd en de ruimte die je nodig hebt. Dan zal je dit ook voor anderen kunnen opbrengen. Andere behandelen zoals je zelf behandelt wil worden is de grootste oorzaak van geluk. Een glimlach is de kortste weg tussen twee mensen.

Neutrale gedachten.

Alles veranderd, maar onze gedachten volgen niet altijd die veranderingen. Zie jij de persoon voor je zoals hij of zij is? Zie jij de situatie echt zoals het is? Of zie je een reflectie van wat je gewend bent te zien? Observeer alles met de nieuwsgierigheid van een kind. Alsof je het voor de eerste keer ziet. Dit opent je geest om de positieve mogelijkheden in alles te kunnen zien.

Vreugde.

Ons leven zit vol met dingen die we goed willen onderhouden, onze familie, vrienden, werk. Mindfulness is niet iets anders wat je weer ‘goed’ onder de knie moet krijgen, je hoeft hier niet de beste in te zijn. Mindfulness is jouw tijd en jouw leven. Mindfulness gaat over de minuten per dag dat jij aan jezelf geeft. Zorg dat je het leuk vindt en weet waar je het voor doet.

Niet oordelen.

Bevrijd jouw gedachten van het steeds het ene verwerpen, terwijl je verlangt naar het andere. Denk helder, zonder ergens naar te verlangen wat je niet hebt, zonder aversie naar wat je wel hebt.

Aanvaarding.

Als je het probleem kan oplossen, wat voor zin heeft het dan om je zorgen te maken daarover? Als je het probleem niet kunt oplossen, wat voor zin heeft het dan om je zorgen te maken daarover? Wanneer je moeilijkheden tegenkomt, verander ze dan of verlaat ze. Maar begin geen innerlijk gevecht over ze. Maak het niet zwaar of zet het niet vast. Het is zoals het is. Aanvaard het met een gemakkelijke houding. Breidt de aanvaarding uit naar jezelf toe. Maak je niet zo druk, je doet je best.

Loslaten.

Wanneer je afgeleid wordt, laat dan de afleiding los. Laat ook de gedachten los die het begin waren van de afleiding. Laat de wens los om Mindfull te zijn. Laat alles los behalve het bewustzijn van jouw ademhaling. Het resultaat zal helder bewustzijn zijn en direct aanwezig.


MeditatieBestanden voor jou om te gebruiken:

Klik op het bestand hieronder wat je wilt gebruiken en klik dan op “Downloaden”. Het bestand zal op jouw computer bij downloads staan en je kunt het zelf in een map bewaren naar wens. Je kunt zelf combinaties maken door ze achter elkaar te zetten.

Gebruik ze alleen voor jezelf als begeleiding en steun.


Video Bestanden met informatie:

Er zullen nieuwe video’s worden toegevoegd met updates over de Nieuwe Energie en Tijd vanuit de Opgestegen Meesters en Isis, Aartsengel Michael, Jeshua Ben Joseph, Adamus St.Germain, Kuthumi en AartsEngel Raphael. Tal van onderwerpen zullen worden behandeld voor meer bewustzijn en kennis. Bekijk ze wanneer je dit nodig hebt.

Je ontvangt een uitnodiging om deze Webinar live bij te wonen, je kunt vragen stellen waar je weer meer duidelijkheid over krijgt. Jij alleen als Angel kan gratis terugkijken wanneer je wilt.

Hou deze video”s alleen voor jezelf als Dewegnaarjezelf Angel en deel ze niet! De energie zoals je weet is sterk waarmee gewerkt wordt en kan teveel zijn voor degene die hier niet bekend mee zijn.

                 Dewegnaarjezelf Angels Webinars

 

 

 

 

 

 


 

Mocht je Pakket 3 hebben als Abonnee dan kun je een mailtje sturen of een bericht met het verzoek voor : 

  • 1 x per maand een EngelenHealing en
  • 1 x per maand een direct antwoord op jouw vraag. Diezelfde dag of op een afgesproken tijdstip zul je een antwoord ontvangen en de energie gaan voelen voor jouw steun en hulp.

06 16060089  voor een whatsapp bericht of sms.

dewegnaarjezelf@gmail.com  voor een mailbericht.

——————————————————————————–

Pakketten:

Pakket 1: Bijdrage € 15,– p.m.

  • Toegang tot veel meer informatie op de site
  • Aansluiting op de Hoge energie als “Dewegnaarjezelf Angel” 
  • Dit pakket kun je op elk moment opzeggen.

Pakket 2: Bijdrage € 25,– p.m.

  • Toegang tot veel meer informatie op de site.
  • Toegang of downloaden van Meditatie bestanden.
  • Toegang tot video’s met veel informatie (regelmatige update).
  • 10% korting op consulten. (code bij aanmelding)
  • Gratis terugkijken van de maandelijkse Webinar Sessie.
  • Dit pakket twv min. € 90,– neem je voor min. 2 maanden. ( 1 maand opzegtermijn)

Pakket 3: Bijdrage € 45,– p.m. 

  • Alles wat hierboven staat plus:
  • 10% korting op workshops of Projecten. (code bij aanmelding)
  • Gratis 1 keer per maand een EngelenHealing op afstand als begeleiding of hulp bij situaties. (twv €45)
  • Gratis 1 x per maand direct antwoord (binnen 24 uur) op een vraag waar je op dat moment mee zit.
  • Dit pakket heeft totaal een waarde van min. €130,– en neem je voor min. 2 maanden.
  • (1 maand opzegtermijn)

 

Hou je inlogcode en de bestanden voor jezelf en prive. Het is jouw steun en een keuze die je gemaakt hebt omdat je eraan toe bent. Iedereen mag zijn eigen keuzes maken als het tijd is.

Lees ook de inhoudelijke voorwaarden.

Gebruik onderstaande knop om jouw maandelijkse betaling via Paypal weer op te zeggen. Vergeet dit niet even door te geven.

 

Veel liefs en groetjes xxx Wendy’Ann